بیوگرافی استاد بیگلری
هنر برتر ایرانی
هنر ایران

علیرضا بیگلری در سال ۱۳۶۲ در شهر خدابنده از توابع استان زنجان  چشم به جهان گشود. در سن یک سالگی به اتفاق خانواده به شهریار از توابع استان تهران مهاجرت نمود و در همان جا بزرگ شد.

از همان کودکی به هنر علاقه داشت. اما نقطه ی عطف رشد هنری وی از سال اول راهنمایی بود که به گفته ی خودش توسط یکی از معلمان خود به نام آقای آقاجانی (که هم اکنون در یک مدرسه در شهر اندیشه مشغول تدریس است ) آغاز گردید. در سال های بعد به تمرین از کتب مختلف طراحی و نقاشی و خوشنویسی مشغول شد و اندک مطالبی آموخت. بعد از ورود به دانشگاه بود که در کلاس های خوشنویسی و طراحی که توسط دانشگاه تدریس میگردید در این کلاس ها شرکت نموده و اداره آموزشی اصولی و حرفه ای را در رشته های خوشنویسی و طراحی و نقاشی گذراند. وی در طول دوره ی دانشجویی و بعد از آن در مسابقات جشنواره های مختلف هنر در رشته های خوشنویسی و طراحی و نقاشی شرکت نمود و موفق به کسب عنوانین متعددی گردید.

بعد از تمام شدن دانشگاه که به عنوان معلم به شهر شهریار بازگشت , دوره های تکمیلی خوشنویسی را در همین شهر و زیر نظر اساتیدی همچون استاد اکبر جباری و استاد قادر غفاری گذراند و بعد مدتی هم در کلاس های فوق ممتاز استاد فلسفی تلمذ نمود. وی از سال ۱۳۸۵ به عنوان مدرس انجمن خوشنویسان شروع به تدریس خط نستعلیق نمود.

ایشان طی این سال ها در چندین نمایشگاه خوشنویسی حضور داشته و آثار چشمگیری از خود اراپه نموده اند.



نظرات شما عزیزان:

علی قربانی برزی
ساعت11:57---29 ارديبهشت 1391
وبلاگت خوبه ولی می تونه بهتر باشه.آدمای مهمتری هم تو هنرمند های ایران هستند که تو راجع به اون ها مطلب بنویسی.

دوست تو:علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط مهیار |